Tvrtka je lansirala Sprite automat koji nudi hladne Sprite sokove prolaznicima na postaji King's Cross, najprometnijoj u Londonu.
Kampanja pod nazivom "Heat Happens" usmjerena je prvenstveno na Generaciju Z, ali i na sve one koji koriste javni prijevoz, poručujući im da se "ohlade", kako fizički tako i metaforički.
"Heat Happens" je izgrađen oko činjenice da živimo u svijetu koji je topliji nego ikad prije, gdje čak i mali trenuci mogu brzo eskalirati i ljudi mogu brzo izgubiti hladnokrvnost i naljutiti se. Sprite poziva potrošače da se rashlade s osvježavajućim, ledeno hladnim Spriteom koji će im pomoći da ostanu "cool", rekao je Kiran Ranmal, kreativni marketing menadžer za Europu u The Coca-Cola Company.
Iz tvrtke navode da je plan ove strojeve lansirati diljem Europe tijekom ljeta.
Podsjetimo, Coca-Cola je prošle godine najavila da će u narednom razdoblju postupno ukinuti zelene boce za Sprite nakon više od 60 godina korištenja tih boca.
Tvrtka je također ažurirala Sprite logo i dizajn boce. Međutim, zelena će se i dalje koristiti na etiketama pića.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Coca-Cola