Kako se navodi u priopćenju kompanije, Delhaize Srbija je prvi trgovački lanac u Srbiji koji je u svoje trgovine uveo autonomne robote za čišćenje.
Kako kažu, ova inovacija ne samo da jamči stalnu kvalitetu čišćenja, već pridonosi i očuvanju okoliša. Za sada su roboti implementirani u 17 odabranih Delhaize trgovina na području Beograda, a plan je da se do sredine rujna prošire na ukupno 26 trgovina.
U usporedbi s klasičnim metodama čišćenja, novi roboti za čišćenje koriste samo vodu bez upotrebe kemikalija, a uz to štede i do 2000 litara vode mjesečno. Iako ove značajke pridonose održivosti, njihova sposobnost da budu potpuno autonomni osigurava još veću učinkovitost, poboljšavajući kvalitetu samog čišćenja.
S integriranom radnom stanicom samostalno upravljaju procesom punjenja baterije, nadopunjuju čistu i prazne korištenu vodu. Integrirani softver omogućuje samostalno pokretanje robota na temelju unaprijed definiranih mapa i vremena čišćenja, bez potrebe za ljudskom intervencijom.
Tijekom jednog sata robot može očistiti otprilike 300 četvornih metara.
Vjerujemo da će ova inovacija biti snažna podrška našim kolegama iz maloprodaje te da će im biti pravi i pouzdan partner u pružanju besprijekorne usluge i ugodnog mjesta za kupovinu. Zahvaljujući snažnoj podršci našeg partnera Secut One, koji je distributer ovih robota, uspjeli smo pokriti prvu fazu implementacije u 17 odabranih trgovina u nevjerojatna dva tjedna. Dojmovi koje nosimo s terena već su više nego pozitivni i dok kolege hvale našu besprijekornu higijenu, kupci su ovu vrstu robotizacije usluge prihvatili s posebnim oduševljenjem, istaknula je Dragana Đurić, Delhaizeova voditeljica operacija zadužena za tehnologije i digitalizaciju procesa u sustav.
izvor: INB2B Media
foto: Delhaize Srbija