Pivovara je u prvoj polovici poslovne godine zabilježila rast prihoda od 11,2 posto.
Rast prihoda zabilježen je u svim regijama: zapadnoj Europi (+9,2%), Aziji (+11,7%) te srednjoj i istočnoj Europi (+16,3%), dok je organski rast operativne dobiti iznosio 5,2%.
Međutim, količine su i dalje bile u padu na tržištima zapadne Europe (-2,1%) i srednje i istočne Europe (-1,9%), dok je u Aziji kompanija zabilježila rast količine od 4,8%. Ukupni organski rast volumena u prvom polugodištu iznosio je 0,8%.
Grupacija je također izvijestila o rastu količine u svom portfelju premium piva, s Tuborgom za 3%, Carlsbergom za 1%, 1664 Blancom za 5% i Brooklynom za 52%, dok je prodaja Somersby cidera pala za 7%.
Po drugi put ove godine danska pivara povećala je svoje prognoze za financijsku 2023. godinu.
Treći po veličini svjetski proizvođač piva rekao je da sada očekuje organski rast operativne dobiti ove godine između 4% i 7%, u odnosu na prethodni raspon od -2% do +5%.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Carlsberg