Kako prenose mediji, tvrtka planira smanjiti asortiman privatnih marki kako bi izbjegla potencijalne tužbe Federalne komisije za trgovinu.
Tvrtka sa sjedištem u Seattleu ukinula je 27 od 30 vlastitih brendova odjeće, uključujući Lark & Ro, Daily Ritual i Goodthreads, izvještava Wall Street Journal. Maloprodaja će nastaviti s prodajom robnih marki Amazon Essentials, Amazon Collection i Amazon Aware.
Osim toga, Amazon će također ukinuti svoje brendove namještaja Rivet i Stone & Beam nakon što trenutne zalihe isteknu.
Amazon je prošle godine počeo smanjivati svoje poslovanje s privatnim robnim markama nakon "razočaravajuće" prodaje.
Kako ističe Investopedia, drugi trgovci poput Aldija, Krogera, Targeta i Albertsona zabilježili su rast prodaje proizvoda privatnih robnih marki. Posebno se ističe Walmart, gdje privatni brendovi čine čak 28% ukupne prodaje.
Tvrtka se sljedeći tjedan sastaje sa Saveznom komisijom za trgovinu kako bi razgovarali o antimonopolskoj tužbi koju je pokrenula komisija, a koja navodi da je Amazon zlorabio svoj položaj na tržištu ne dopuštajući drugim tvrtkama da se reklamiraju na njegovoj web stranici.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Pixabay