Poljski trgovac na malo izvijestio je o rastu prodaje od 23,3 posto u prvoj polovici poslovne godine, vođen "jasnom paletom proizvoda i pozicioniranjem cijena", navodi se u priopćenju tvrtke.
Ukupna prodaja porasla je za 38,3% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, na 12,1 milijardu poljskih zlota (2,71 milijardi eura), potaknuta velikim širenjem maloprodajne mreže.
Tvrtka je proširila svoju mrežu na 2272 trgovine od lipnja 2023., u usporedbi s 1975 u prvoj polovici 2021. Ovo širenje dovelo je do otvaranja 4900 novih radnih mjesta, dodaje se, čime je tvrtka dosegla gotovo 40 000 zaposlenika.
Kad je riječ o investicijama, Dino je u prvom polugodištu u svoje poslovanje uložio 569 milijuna poljskih zlota (127,4 milijuna eura), uglavnom u razvoj mreže, kao i uvođenje fotonaponskih instalacija.
Trenutačno je oko 1840 trgovina opremljeno fotonaponskim instalacijama, priopćila je grupacija, proizvevši gotovo 34 GWh solarne energije u prvoj polovici godine, što je oko 77% više nego u prvoj polovici 2022.
U svibnju je tvrtka izvijestila o rastu prodaje u prvom tromjesečju od 27,2%.
Izvor: INB2B Media
Foto: Dino