Poslovnice Lidla značajno su unaprijeđene od 2020. godine, no lanac priprema novi koncept, prenosi Fenix magazin.
Iz tvrtke su najavili da je u planu demontiranje i uklanjanje vinskih polica te kutak za voće i povrće, kako bi ti odjeli više ličili na diskonte.
No, kako navode mediji, cilj novog koncepta nije samo promijeniti vizualni izgled ovih polica. Naime, 2020. godine radnici diskontera žalili su se da je opskrba polica povrćem znatno otežana, a ovaj novi sustav olakšat će posao zaposlenicima.
Osim toga, etikete će biti vidljivije, kao i ponuda promotivnih artikala. Samo posebna vina bit će prezentirana na poseban način, a drogerijski dio bit će puno jednostavniji nego dosad, poručuju iz tvrtke.
Među novitetima su samoposlužne blagajne koje su već postavljene u pojedinim trgovinama, a bit će uvedene u još veći broj trgovina.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Lidl