Američka maloprodajna tvrtka objavila je ukupni prihod od 24,8 milijardi dolara u drugom tromjesečju fiskalne 2023., što je pad od 4,9 posto u usporedbi s istim kvartalom prošle godine.
Usporedna prodaja u drugom tromjesečju pala je 5,4 posto, no unatoč tome operativni prihodi tvrtke dosegnuli su 1,2 milijarde dolara, što je povećanje od 273 posto u odnosu na prošlu godinu.
Taj je rast potaknut višom stopom bruto marže, navodi se u priopćenju tvrtke.
Operativna marža trgovca u drugom tromjesečju iznosila je 4,8 posto, što je porast od više od tri postotna boda u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Naši financijski rezultati u drugom tromjesečju jasno pokazuju agilnost našeg tima i otpornost našeg poslovnog modela, jer smo ostvarili bolju profitabilnost od očekivane. Naš je tim uspio brzo odgovoriti na promjenjive trendove tijekom drugog tromjesečja, nastavljajući se usredotočavati na potrošačko iskustvo, rekao je Brian Cornell, predsjednik i izvršni direktor Target Corporation.
Neto prihod tvrtke u drugom tromjesečju iznosio je 835 milijuna dolara, što je povećanje od 356,5% u usporedbi s istim razdobljem 2022. godine.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Target