Potrošnja kave u drugom tromjesečju ove godine bila je šest posto veća nego prije godinu dana, kada su ukinuta epidemiološka ograničenja zbog korona virusa.
Usporedba s 2022. u cjelini još jasnije pokazuje uzlazni trend: oko 11 posto više kavopija naručilo je svoj omiljeni napitak u restoranima u drugom tromjesečju, objavila je Njemačka udruga kave.
Kava je daleko najpopularniji napitak u Njemačkoj, ispred mineralne vode i piva. Potrošnju ne smanjuje niti povećana inflacija, a time i poskupljenja kave.
Od pića za elitu, preko simbola gospodarskog čuda nakon svjetskih ratova do prašnjave slike devedesetih, kada se moglo izaći s bokalom, ali se nije imalo kave "za ponijeti", rekao je Holger Preibisch iz udruge.
Dodao je da je kava u prvom desetljeću ovog stoljeća doživjela novi uspon.
Otvaraju se kavane, caffe barovi i kafići po američkom uzoru. Cappuccino i kava za van postali su moderni suputnici svakodnevnog života, rekao je Preibisch.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Pixabay