Waitrose se ispričao svojim kupcima nakon što je IT greška dovela do otkazivanja tisuća online narudžbi nekoliko minuta prije nego što su trebale stići.
Mnogi od pogođenih kupaca oglasili su se društvenim mrežama u srijedu i žalili se da im isporuke više ne stižu. Luksuzni trgovac mješovitom robom priznao je na X-u (bivšem Twitteru) da je "velika količina" narudžbi bila pogođena tehničkim problemom.
Glasnogovornik Waitrosea rekao je za The Telegraph da je kvar u međuvremenu riješen: Jako nam je žao što su neke narudžbe kupaca bile pogođene tehničkim problemom. Ispričali smo se pogođenim kupcima i ponudit ćemo im gestu dobre volje.
Točan broj prekinutih narudžbi nije poznat, ali internetska prodaja čini 14% prodaje Waitrosea u godini do 28. siječnja 2023., što je pad sa 17% godinu prije.
Waitrose je bio prisiljen ispričati se kupcima ranije ove godine nakon što je IT kvar ostavio prazne mnoge police u supermarketima tijekom svibanjskih praznika. Tehnički problem značio je da osnovne stvari, uključujući voće i povrće, nisu isporučene jer je ažuriranje sustava trajalo dulje od očekivanog.
Supermarket je kupcima na X-u rekao da ta dva IT problema "nisu ni na koji način povezana".