M&S je zaključao cijene na više od 140 linija i spustio cijene ključnih proivoda kao što su sir i maslac dok nastavlja ulagati u vrijednost za kupce.
Direktor Marks & Spencer Food Alex Freudmann rekao je: Ovog tjedna donosimo velika ulaganja u vrijednost na policama proširujući zaključavanje cijena na više od 100 proizvoda i ulažući u naš izvanredan asortiman, a dok kupci i dalje daju prednost vrijednosti, oni također ne očekujte da će biti odricanja.
Uz to, trgovac je izbacio svoju najnoviju reklamu s Tomom Kerridgeom, prikazujući uzgajivače mlijeka iz M&S-a koji govore o proizvodnji svježeg mlijeka. Marks & Spencer je jedini trgovac na malo sa 100% RSPCA zajamčenim mlijekom i ima više RSPCA zajamčenih proizvoda nego bilo koji od njegovih suparnika. Pod M&S Milk Pledge prvi put pokrenutim 1999. godine, M&S također plaća poštenu i vodeću cijenu mlijeka svakom proizvođaču mlijeka.
Predani smo ulaganju u dobrobit životinja i standarde kvalitete, stoji u priopćenju tvrtke. Naša posljednja kampanja 'od farme do trgovine' zagovara uzgajivače mlijeka poput Davida Irwina koji se dodatno trude za M&S kako bi isporučili proizvode izvanredne kvalitete i podigli ljestvicu kako bi zadovoljili naše vodeće standarde dobrobiti životinja koje jamči RSPCA, dodao je Freudmann. Kao dio M&S Milk Pledge, obvezali smo se plaćati pravednu i vodeću cijenu mlijeka svakom proizvođaču mlijeka – sada i u budućnosti. Dakle, kada kupuju u M&S-u, kupci mogu biti sigurni da će velika vrijednost na polici značiti i veliku podršku britanskim poljoprivrednicima.