Carrefour je službeno registrirao logo svog novog veleprodajnog formata u Francuskoj, uvezenog s brazilskog tržišta.
Dizajn natpisa Atacadão u Francuskoj bit će drugačiji od onog koji se koristi u Brazilu i Maroku, rekao je trgovac.
Francuski trgovac podnio je zahtjev 28. srpnja, a 18. kolovoza dobio je odobrenje Nacionalnog instituta za industrijsko vlasništvo (INPI). Registracija logotipa pokazuje da je debi Atacadãoa u Francuskoj zapravo blizu, unatoč upitnicima oko planova.
Carrefour je već izjavio da će se prvo prodajno mjesto pod oznakom Atacadão otvoriti u prvom kvartalu 2024. Nakon što su prethodne planove u općini Sevran odbacile lokalne vlasti, Carrefour je nedavno objavio da je odabrao Aulnay-sous-Bois kao odredište za prvo prodajno mjesto. Planom bi se postojeći lokalni Carrefour transformirao u Atacadão outlet, kao dio investicije procijenjene na 10 milijuna eura. Riječ je o općini udaljenoj pola sata od Pariza i samo nekoliko kilometara od Sevrana.
Prema brazilskom dnevniku O Globo, iako je lokalni gradonačelnik prihvatio ideju, ljevičarski političari i neki stanovnici Aulnay-sous-Boisa protive se projektu i planovima trgovca.
Među navedenim razlozima za njihovo protivljenje je da jeftini projekt prijeti zapošljavanju, pogoduje pretjeranom korištenju automobila, potkopava komercijalnu ponudu i nameće model potrošnje koji je u suprotnosti sa zdravstvenim i ekološkim pitanjima.
Kupljen od strane Carrefoura 2007., Atacadão, koji upravlja s oko 250 prodajnih mjesta, čini gotovo 70% prihoda francuske grupe u Brazilu. Samoposlužne trgovine nude proizvode u velikim količinama po sniženim cijenama.
Foto: Freepik