Nizozemski trgovac na malo udružio se s KNVB-om (Kraljevski nizozemski nogometni savez) kako bi pokrenuli kampanju za povećanje unosa voća među djecom koja igraju nogomet.
Kampanja pod nazivom Teamfruit usmjerena je na održivu promjenu ponašanja, stoji u priopćenju tvrtke.
Prema nekim istraživanjima, manje od polovice (44 posto) djece do 12 godina svakodnevno jede dovoljno voća, a među srednjoškolcima taj broj iznosi tek 31 posto.
Povezujućom snagom nogometa želimo pridonijeti pozitivnim promjenama među mladima. Zato zajedno s KNVB-om želimo motivirati mlade nogometaše u Nizozemskoj da u poluvremenu ili nakon utakmice pojedu voće. Ova je kampanja u skladu s misijom Alberta Heijna: učiniti zdraviju hranu dostupnom svima, rekao je Johan van der Zanden, direktor marketinga i komunikacija u Albert Heinu.
Kao dio kampanje, mlade momčadi diljem zemlje mogu zatražiti besplatnu 'Team Fruit Bin', u kojoj će dobiti pun pladanj voća u poluvremenu svake utakmice.
Momčadi se mogu prijaviti i za dostavu voća putem aplikacije Voetbal.nl koju koriste i nizozemski nogometaši, dodaju iz tvrtke, a registracijom mogu sudjelovati u nagradnoj igri i osvojiti ulaznice za utakmice nizozemske reprezentacije.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Albert Heijn