Britanski trgovac najavio je lansiranje nove privatne robne marke koja će uključivati proizvode inspirirane japanskom kuhinjom.
Asortiman Japan Menyū kreirao je tim kuhara i programera u suradnji s japanskim kuharom Yuki Gomijem i Asian Leadership Collective kako bi se osiguralo poštovanje tradicije.
Naš tim uživao je u stvaranju našeg novog Japan Menyū asortimana. Znamo iz trendova i prikupljenih podataka koje smo analizirali da naši kupci žele još više proširiti izbor obroka i već uživaju u ukusnoj japanskoj hrani, rekla je Zoe Simmons, viša direktorica razvoja za Waitrose.
Asortiman će sadržavati 13 vegetarijanskih jela, od kojih će 10 biti primjereno i za vegane.
Proizvodi će biti dostupni kasnije ovog mjeseca u maloprodajnim trgovinama i online, kao i putem Uber Eatsa i Deliverooa, priopćila je tvrtka.
Trgovac je dodao da je promet na stranici s japanskim receptima na njegovoj web stranici zabilježio "značajan rast", dok su pretraživanja jela kao što su tempura škampi, tonkatsu, soba rezanci i matcha porasla za 113%, 75%, 69% i 37% u usporedbi s prošlom godinom. .
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Partnerstvo Johna Lewisa