Tvrtka je pokrenula interaktivnu kampanju za prikupljanje povratnih informacija o iskustvu kupnje izravno od samih potrošača.
U sklopu kampanje, trgovac će provesti e-anketu, dostupnu putem QR kodova postavljenih u SPAR trgovinama diljem Albanije, navodi se u priopćenju tvrtke.
Anketa uključuje pitanja o različitim aspektima kupovine kao što su ponašanje osoblja, dostupnost proizvoda, ambijent trgovine i opće zadovoljstvo potrošača kupnjom.
Želimo osigurati da su naše trgovine opskrbljene širokom ponudom proizvoda i da je naše osoblje ljubazno prema kupcima. Naš cilj je pružiti sigurno i praktično iskustvo kupnje. Povratne informacije kupaca pomoći će nam da stvorimo bazu podataka koja nam omogućuje brzo djelovanje i poboljšanje naših procesa, rekla je Granada Flaga, direktorica ljudskih resursa u SPAR Albanija.
Kampanja je rezultat zajedničkih napora između različitih odjela unutar SPAR Albanija, uključujući marketing, operacije, komercijalni odjel, IT i ljudske resurse. Ovaj multidisciplinarni pristup osigurava da cijela organizacija ima koristi od kampanje, objavila je tvrtka.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: SPAR Albanija