FMCG SUMMIT 2024
FMCG SUMMIT 2024

Belgija/Njemačka: Lidl se vraća u prošlost za veću prepoznatljivost ponude

Svijet

19.09.2023

Lidl uvodi novi (stari) koncept trgovina u Njemačkoj i Belgiji.

Dok je diskontni trgovac proveo godine ažurirajući i unapređujući svoje trgovine, sada se kreće u suprotnom smjeru i prema tradicionalnom konceptu bez dodataka.

U Lidlu se suočavaju s većim stopama rasta od konkurenta Aldija te je promjena rasporeda opreme trgovina jedna od mjera jačanja. Novi izgled nije samo namijenjen potrošačima, već i kako bi zaposlenici lakše opskrbljivali police.

U Belgiji će sve Lidlove trgovine biti „pojednostavljene“ tako da će svi imati isti raspored asortimana. Kupci bi tako trebali odmah "prepoznati" trgovinu i njen raspored, bilo gdje. Svi bi uskoro trebali biti slični.

Novi koncept također bi trebao povećati učinkovitost za zaposlenike.

Izvor: INB2B Media