SPAR Hrvatska i Nova TV nastavljaju s društveno-odgovornim projektom „Startaj Hrvatska“, kojim podržavaju i promoviraju male hrvatske poduzetnike. Četvrta sezona projekta najavljena je u INTERSPAR hipermarketu u City Centru One West, gdje se osmero novih kandidata predstavilo svojim originalnim, domaćim “Made in Croatia” proizvodima.
Projekt “Startaj Hrvatska“ pokrenut je prije četiri sezone s ciljem podrške malim domaćim poduzetnicima i željom da na police SPAR trgovačkog lanca dođu njihovi inovativni i visoko kvalitetni proizvodi. Projekt svake godine bilježi sve veći uspjeh pa je tako ove godine zabilježen rekordan broj prijava, a najboljih osam odabrano je za veliko finale. Njihovi proizvodi dostupni su na policama INTERSPAR hipermarketa i odabranih SPAR supermarketa.
SPAR Hrvatska veliki je promotor hrvatskih proizvođača i u inozemstvu. Zahvaljujući SPAR prodajnoj mreži u samo prvih šest mjeseci ove godine prodaja hrvatskih proizvoda unutar SPAR prodajne mreže u Austriji, Sloveniji, Italiji i Mađarskoj iznosila je čak 82 milijuna eura, a među njima je i HIT proizvod 2021. – NuttyBARica!
Finalisti će svoje proizvode i priče o profesionalnom uspjehu predstaviti i u obliku jedinstvenog televizijskog formata osmišljenog u suradnji s Novom TV. Predstavljanjem sebe i svojih proizvoda nastojat će privući televizijsku publiku da potraži i kupi njihove proizvode kako bi postali što konkurentniji i prepoznatljiviji na tržištu.
„Suradnja na projektu “Startaj Hrvatska” sa SPAR-om predstavlja nam veliko zadovoljstvo pa i ove godine s uzbuđenjem očekujemo početak nove sezone i inspirativne priče kandidata. Iznimno smo ponosni što imamo priliku biti dio ovog koncepta koji prepoznaje vrijedne i talentirane mlade poduzetnike i pomaže im da se uzdignu na svom poduzetničkom putu. Želja nam je također osvijestiti i motivirati i druge male poduzetnike na svoj prvi korak u poduzetnički svijet i drago nam je što im tu možemo biti vjetar u leđa“, istaknuo je Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV.
Hrvatskim poduzetnicima - finalistima projekta “Startaj Hrvatska” SPAR pruža podršku na njihovom poduzetničkom putu, u svim razvojnim fazama poslovanja i zadovoljavanja visokih standarda kako bi vlastite proizvode mogli plasirati na police trgovačkog lanca.
“Ovaj jedinstveni društveno-odgovorni projekt sad je već prepoznat među novim poduzetnicima o čemu svjedoči i broj prijava sudionika na početku svake sezone. Želja nam je ovim načinom podrške i prezentacije dati priliku upravo onima koji su tek krenuli s poslovnim koracima, ohrabriti ih na startu poduzetničkog puta te cijeloj javnosti predstaviti njihove originalne proizvode. Želimo prikazati koliki trud ulažu u poduzetništvo, ali i s kakvim se izazovima i teškoćama nose s ciljem da opstanu i uspiju. SPAR Hrvatska im omogućava plasman proizvoda u trgovinama diljem zemlje i na taj način samim poduzetnicima povećava dostupnost što im omogućuje da grade svoj brand”, zaključio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.
Kandidati četvrte sezone projekta “Startaj Hrvatska” predstavili su osam novih proizvoda - Daš Pops, Tabay, Pepas, Azena, Barun, Pepefiš, OPG Lenac i All Sweet:
- Daš Pops smrznuti je desert Mie, Azre i Marka, zagrebačke ekipe čiji proizvod spaja sve najbolje od voća zapakirano u smrznuti desert na štapiću
- Braća Tomislav i Marko predstavit će svoje četiri vrste mesnih proizvoda Tabay, pripremljene popularnom metodom „sous vide“
- Matea i Petar, mladi par iz Zagreba, osmislili su Pepas, svoj vlastiti mali brend ručno vučenih savijača
- Senna i Andrej kreirali su Azena prirodne kreme, nastale iz bogate obiteljske tradicije
- Marija i Luka predstavit će svoj proizvod Barun, gotove smjese za domaći kruh
- Pepefiš proizvodi su ribara Živka, koji ih radi po tradicionalnoj mediteranskoj recepturi
- OPG Lenac pod vodstvom Svjetlane i Lovre, predstavit će se jedinstvenim proizvodom na hrvatskom tržištu – BIO rezancima od sušene buče
- All Sweet, karamelizirane lješnjake, predstavit će Monika i Danijel.
Startaj Hrvatska počinje s emitiranjem na Novoj TV, 8. listopada. Četvrta sezona imat će ukupno 11 emisija, a HIT proizvod bit će objavljen u prosincu.