Ferrero je lansirao novu slasticu Kinder Kinderini keks. Lansiran je na talijansko tržište, a u narednom razdoblju planira se lansiranje i na ostala europska tržišta.
Tvrtka je uložila preko 50 milijuna eura u novu proizvodnu liniju za Kinder Kinderini u Balvanu u Italiji. Proizvodna linija zauzima dva kata i prostor od oko 1 km.
Kinder Kinderini keksi se prave od slojeva mlijeka i kakaa. Svaki biskvit ima drugačiji dizajn, uz mogućnost stvaranja preko 15 milijuna kombinacija.
Za proizvodnju jednog Kinderini keksa potrebno je oko 100 minuta, rekao je Ferrero.
Alessandro d'Este, predsjednik i glavni izvršni direktor Ferrero Commerciale Italia, rekao je kako je uvjeren da će prodaja novih Kinderini keksa premašiti 300 milijuna jedinica u prvoj godini, dodajući da je Ferrero jedna od rijetkih kompanija koja još uvijek raste u obujmu, unatoč inflaciji.
Prošle godine tvrtka je ostvarila rast prodaje od oko 10%, sa 12,7 na 14 milijardi eura, zahvaljujući svojim vodećim brendovima Nutella, Ferrero Rocher i Kinder Bueno.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Kinder