Coop Italia pokrenuo je novu privatnu marku pod nazivom "Spesotti" s ciljem pomoći obiteljima u vrijeme visoke inflacije.
Asortiman uključuje oko 300 SKU-ova u 75 kategorija, prepoznatljivih po uskličniku na pakiranju. Tu se nalaze proizvodi poput tjestenine, piva, čipsa, gljiva, konzervirane tune, povrća, ribe i sladoleda. Osim hrane, linija Spesotti uključuje i široku paletu proizvoda za kućnu njegu i osobnu njegu, priopćili su iz tvrtke.
Prema trgovcu, cijene ovih proizvoda zajamčeno su niže od sličnih robnih marki.
Lansiranje linije dolazi u trenutku kada se mnogi Talijani bore s rastućim cijenama hrane, s inflacijom hrane u rujnu od 22%, a inflacijom od 16%.
Talijani su prešli na kupovinu u diskontima. To je problem za distribuciju, za brendove i za zemlju bogatu proizvodnjom i raznolikošću hrane, rekla je Maura Latini, predsjednica Coop Italia.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Coop Italia