Tvrtka dm pokrenula je kampanju „Prvi brk, prvi samopregled“ s ciljem ukazivanja na važnost redovitog samopregleda testisa kod muškaraca.
Studeni je poznat i kao "movember", mjesec u kojem se muškarce diljem svijeta potiče da puštaju brkove kako bi podigli svijest o zdravstvenim problemima muškaraca, posebice o raku prostate, raku testisa, mentalnom zdravlju muškaraca i zdravom načinu života.
Samopregled je jednostavna, brza i učinkovita metoda koja se preporučuje svakom muškarcu starijem od 15 godina. Podaci pokazuju da je rak testisa prvenstveno bolest mladih muškaraca, te da se najčešće javlja kod muškaraca u dobi od 18 do 35 godina.
Redoviti samopregled testisa omogućuje rano otkrivanje ove vrste raka, stoga dm-ova kampanja „Prvi brk, prvi samopregled“ poziva muškarce da krenu s redovitim samopregledom testisa odmah nakon što im izrastu prve dlačice na licu.
Kampanju "Prvi brkovi, prvi samopregled" u Sloveniji podržava i udruga Onkoman na čijoj web stranici možete pronaći upute za pravilan samopregled.
Osim kampanje usmjerene na samopregled, tvrtka će tijekom studenog osigurati i druge pogodnosti poput popusta pri kupnji odabranih proizvoda za muškarce i poklona.
Izvor: InStore.si
Foto: dm