Sainsbury's je prvi britanski supermarket koji je uveo ananas bez krune u nastojanju da smanji otpad u opskrbnom lancu.
Trgovac predviđa da će ovom promjenom uštedjeti oko 700 tona otpada godišnje.
Kako navode iz tvrtke, potrošači najčešće kod kuće bacaju krunu ananasa, pa uklanjanjem tog dijela ananasa tijekom proizvodnog procesa doprinose smanjenju ukupnog otpada.
Uklonjene krune bit će ili ponovno zasađene na poljima ananasa ili usitnjene i dane lokalnim poljoprivrednicima da ih koriste kao stočnu hranu.
Strastveno želimo smanjiti naš utjecaj na planet na bilo koji način i uvijek tražimo nove i jedinstvene načine za poduzimanje hrabrih promjena s fokusom na održivost. Naši novi ananasi bez krune možda izgledaju pomalo neobično, ali imaju vrlo jasne prednosti kada je u pitanju smanjenje otpada i pakiranja. Nadamo se da će naši kupci prihvatiti promjenu znajući da nam ovo neobično voće pomaže smanjiti otpad unutar našeg opskrbnog lanca i u njihovim vlastitim domovima, rekla je Claire Hughes, direktorica proizvoda i inovacija za Sainsbury's.
Promjena će također omogućiti tvrtki da poveća broj proizvoda u jednoj kutiji za otpremu, smanjujući broj kutija za otpremu za 2500 godišnje.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Sainsbury's