Netto Marken-Discount je izrazio podršku informativnoj kampanji njemačke vlade za podizanje svijesti o prednostima organske hrane.
Ovom kampanjom njemačko Savezno ministarstvo hrane i poljoprivrede želi povećati potražnju za organskom hranom, kao i pružiti više informacija o dobrobitima organske hrane kako bi kupci mogli donijeti održivije odluke o kupnji i promijeniti svoje prehrambene navike.
Njemačka također namjerava imati 30% svog poljoprivrednog zemljišta namijenjenog uzgoju organske hrane do 2030. godine.
Netto Marken-Discount u svom asortimanu već nudi oko 400 organskih prehrambenih proizvoda, među kojima su i proizvodi robne marke trgovca BioBio.
Za nas je važno preuzeti odgovornost za naš okoliš: zato je organski proizvedena hrana visok prioritet u našem asortimanu. Sve više i više ljudi kupuje održiviju hranu u diskontima. Netto ima za cilj pružiti svima održiviju alternativu bez obzira na kućni budžet, rekla je Christina Stylianou, direktorica korporativnih komunikacija za Netto Marken-Discount.
Podsjetimo, Netto Marken-Discount je u travnju prošle godine pokrenuo i novu privatnu robnu marku Naturkind kako bi se fokusirao na jačanje svog portfelja organskih proizvoda. Asortiman Nuturkind sadrži oko 40 proizvoda koji nose Naturland certifikat.
Izvor: INB2B Media
Foto: Netto Marken-Diskont