Carrefour je pokrenuo vlastiti depozitni sustav u 150 trgovina Carrefour City u Parizu, u partnerstvu s Coca-Colom, Heinekenom i Citeom.
Kako pojašnjavaju iz tvrtke, Carrefour ovim potezom želi potaknuti kupce da poticanjem ponovne uporabe smanje utjecaj ambalaže na okoliš.
Trgovine Carrefour City ponudit će pet proizvoda u višekratnoj staklenoj ambalaži: Coca-Cola Regular (1L), Coca-Cola Zero Sugar (1L); gazirana mineralna voda (1L); negazirana mineralna voda (1L) i pivo Gallia (33 cl).
Kupci će te boce moći vratiti nakon upotrebe u jednu od 150 trgovina i podići svoj depozit (0,20 € za velike boce, 0,10 € za male). Boce će se potom poslati natrag u partnerske tvornice na pranje i punjenje te ponovno vraćanje na police.
Smanjenje količine ambalaže koju koristimo ključno je očekivanje naših kupaca, veliki ekološki imperativ i pravi izazov za našu industriju. Pokretanjem našeg depozitnog sustava za povratnu ambalažu želimo ubrzati i poboljšati obveze koje su dio našeg Carrefoura 2026. Ovim planom želimo dokazati da postoji ekonomično rješenje za problem ambalaže i uvjeriti naše partnere da slijede naš primjer, rekao je Alexandre Bompard, predsjednik i izvršni direktor Carrefour grupe.
Cilj Carrefoura je do 2026. ovim sustavom opremiti 500 trgovina.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Carrefour