Lidl je uklonio oznaku roka upotrebe na pakiranjima vlastitog mlijeka i jogurta kako bi pomogao kupcima da smanje bacanje hrane kod kuće.
Umjesto ove oznake, tvrtka će koristiti oznaku "najbolje upotrijebiti do".
Znamo da se velike količine savršeno dobrog mlijeka i jogurta bacaju zbog isteka roka trajanja. Zato je sasvim logično da prijeđemo na oznaku „najbolje upotrijebiti do“ kako bi kupci sami procijenili je li mlijeko ili jogurt dobro za konzumaciju. Imamo dugu evidenciju pozitivnih promjena u smanjenju bacanja hrane i ovaj najnoviji korak temelji se na našoj predanosti pomaganju kućanstvima u rješavanju problema s bacanjem hrane kod kuće, rekao je Richard Inglis, voditelj nabave za Lidl GB.
Ažurirano pakiranje mlijeka već se može pronaći na policama Lidlovih trgovina u Engleskoj i Walesu, dok će jogurt dobiti novo pakiranje početkom 2024. godine, objavili su iz te tvrtke.
Ovim potezom diskont se pridružuje drugim lancima mješovite robe kao što su Sainsbury's i Aldi koji su prethodnih mjeseci također uklonili ove oznake sa svojih pakiranja.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Lidl