Proizvođač viskija Jack Daniel's smanjio je prognoze rasta neto prodaje za 2024. jer sve više potrošača bira jeftinije alternative poznatim markama.
Rastuće cijene sirovina poput drva i žitarica prisilile su tvrtku na povećanje cijena u protekloj godini, što je dovelo do slabije potražnje za njezinim brendovima, objavila je tvrtka.
Neto prodaja tvrtke za tromjesečje koje je završilo 31. listopada porasla je za 1% na 1,11 milijardi dolara, što je manje od procjena analitičara od 1,15 milijardi dolara.
Naši rezultati za prvu polovicu fiskalne 2024. ilustriraju sposobnost tvrtke da postigne kontinuirani rast, čak i u uvjetima dinamičnih tržišnih uvjeta i velikih razlika u rezultatima u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Iako smo rasli sporije od očekivanog, postigli smo snažno povećanje bruto marže i nastavili snažno ulagati u naše robne marke. I dalje vjerujemo da će nas naš vrhunski portfelj i široka geografska prisutnost pozicionirati za ubrzani rast u drugoj polovici fiskalne godine, rekao je Lawson Whiting, predsjednik i glavni izvršni direktor Brown-Formana.
Tvrtka sada očekuje da će se godišnji rast organske neto prodaje kretati između 3% i 5%, u usporedbi s ranijim predviđanjima od 5% do 7%.
Osim toga, tvrtka je također snizila prognozu rasta organskog operativnog prihoda na 4% do 6%, s prethodno procijenjenih 6% na 8%.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Brown-Forman