Diageov brand votke Smirnoff pokrenuo je novu globalnu kampanju u više od 20 zemalja, s ciljem isticanja važnosti povezanosti među ljudima.
Kampanja je inspirirana nedavnim istraživanjem tvrtke koje je otkrilo da 79% osoba u dobi od 18 do 29 godina smatra da su njihove emocionalne veze slabije u usporedbi s prije nekoliko godina.
U Sjedinjenim Američkim Državama tvrtka je lansirala nekoliko videa koji se fokusiraju na povezanost koja se javlja kada ljudi dijele ljubav prema sportu, dok su u Velikoj Britaniji, u suradnji sa Stonegateom, organizirali događaje osmišljene kako bi pomogli osobama s invaliditetom da se povežu i uživaju u izlascima koji su im često onemogućeni zbog nedostupnosti klubova.
U Brazilu, Smirnoff se udružio s pjevačicom Izom kako bi stvorili izazov za društvene mreže, nudeći korisnicima ovih aplikacija novi način povezivanja.
Jačanjem društvenih veza i udvostručavanjem naše dugogodišnje predanosti raznolikosti i inkluzivnosti, cilj nam je olakšati okupljanje što većeg broja ljudi, rekla je Stephanie Jacoby, globalna direktorica brenda za Smirnoff u priopćenju za javnost.
U sklopu kampanje tvrtka je lansirala i jednominutni video pod nazivom “Atomic”. U videu možemo vidjeti ljude odjevene u svijetle boje poput narančaste, plave i crvene. Na kraju videa svi se "promiješaju", pretvaraju u šarene mjehuriće, koji asociraju na ispijanje alkohola.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Smirnoff