Talijanski lanac supermarketa Conad lansirao je novu liniju salata uzgojenih vertikalnim uzgojem.
Salate se uzgajaju u kontroliranom okruženju koje koristi manje vode i tla od tradicionalnih metoda, rekao je trgovac.
Tri nove salate (balsamic, piccantina i gentile) bit će dio trgovačke robne marke Conad Sapori & Idee.
Cilj lansiranja je ponuditi inovativan, kvalitetan proizvod koji koristi manje zemlje i vode u usporedbi s tradicionalnim proizvodima, u skladu s našim razvojnim smjernicama privatne robne marke i strategijom održivosti, rekao je Francesco Avanzini, direktor operacija Conada.
Lanac je surađivao s tvrtkom Zero koja stoji iza tehnologije za vertikalni uzgoj koja se može koristiti u prehrambenoj industriji te u farmaciji i kozmetici, stoji u priopćenju tvrtke.
Partnerstvo je dio razvojnog plana Conada za razdoblje 2023.-2025., koji uključuje ulaganja od oko 2 milijarde eura u jačanje mreže, digitalizaciju i inovacije.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Conad