Div jakih alkoholnih pića Diageo pokrenuo je novu globalnu kampanju pod nazivom "Čarolija umjerenog pijenja" kako bi potaknuo potrošače na odgovornu konzumaciju alkohola tijekom blagdana.
Kao dio kampanje, tvrtka je pokrenula stranicu o odgovornoj konzumaciji na svojoj web stranici, a također će surađivati s platformama kao što je DrinkIQ kako bi educirala potrošače o toj temi.
Cilj kampanje je pokazati da potrošači mogu više uživati u svakoj prilici konzumirajući pametnije, a ne više, objašnjavaju iz tvrtke.
Kao neke od vrsta umjerene konzumacije, tvrtka ističe pravljenje pauze između pića i konzumiranja hrane i vode tijekom pauze, kao i prelazak na bezalkoholne opcije.
U sklopu kampanje lansiran je i video u kojem vidimo goste jednog eventa koji na svoj način biraju odgovorno piće. Neki od poznatih brendova tvrtke kao što su Guinness, Johnnie Walker, Tanqueray 0.0 i Seedlip pojavljuju se u videu.
Sviđa mi se ova kampanja jer pokazuje da ne morate raditi kompromise oko zabave kako biste smanjili potrošnju, rekla je Kate Gibson, globalna direktorica društva za Diageo.
Nastala u suradnji s agencijom Marmalade Film and Media, globalna kampanja uključivat će niz aktivnosti i aktivacija tijekom 2024. godine, priopćili su iz tvrtke.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Diageo