Trgovački lanci Tesco i Morrisons i ove će zime dijeliti mrkvu sobovima Djeda Božićnjaka.
Tesco će od 20. do 24. prosinca distribuirati mrkvu na vrata 879 trgovina, dok će Morrisons od 22. do 24. prosinca distribuirati mrkvu u 496 trgovina.
Podsjetimo, Morrisons je prošle godine u sklopu ove akcije djeci diljem zemlje podijelio više od 175.000 mrkvi (29 tona).
Ono što karakterizira ove mrkve je njihov netradicionalan oblik, zbog čega ih potrošači najčešće odbijaju, zbog čega se u tvrtki nadaju da će to inspirirati potrošače da manje "savršenom" voću i povrću daju priliku, stoji u priopćenju tvrtke.
Duh darivanja je u središtu Božića i drago nam je što možemo dodati malo čarolije slavlju naših kupaca dajući im ukusne mrkve koje će pokloniti Rudolphu. Naš asortiman nesavršenog voća i povrća pomaže poljoprivrednicima u Ujedinjenom Kraljevstvu smanjiti otpad i ponuditi kupcima ukusniju i jeftiniju alternativu 'savršenom' voću i povrću, rekao je Andy Todd, Carrot Buyer i viši kupac za Morrisons.
Istraživanje tvrtke pokazalo je da se prodaja mrkve gotovo uvijek povećava tijekom blagdanske sezone, povećavajući se za 130% u tjednu prije Božića u usporedbi s prethodnim tjednima.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Morrisons