I Aldi i Lidl uživali su u rekordnom božićnom razdoblju trgovanja dok su kupci hrlili u diskonte tijekom blagdanskog razdoblja
Aldi je izvijestio da je prodaja premašila 1,5 milijardi funti po prvi put u četiri tjedna do 24. prosinca, što je 8% više u odnosu na prošlogodišnje brojke. Supermarket je izvijestio da je petak, 22. prosinca, za njih bio najprometniji trgovački dan, s više od 2,5 milijuna kupaca koji su pohrlili u njihove trgovine.
Nakon sjajnog Božića, izvršni direktor supermarketa za Ujedinjeno Kraljevstvo i Irsku Giles Hurley obećao je nastavak snižavanja cijena namirnica u novoj godini: Zaista smo zahvalni što je toliko kupaca odabralo Aldi za svoju glavnu božićnu trgovinu ove godine. Kao najjeftiniji supermarket u Velikoj Britaniji, uspjeli smo pomoći kupcima da uživaju u Božiću kakav zaslužuju i pružiti im proizvode visoke kvalitete po najpristupačnijim cijenama. Dok gledamo unaprijed u 2024., naše obećanje kupcima je da će uvijek značajno uštedjeti u svakoj trgovini s Aldijem jer imamo najniže cijene namirnica u Britaniji.
Rival Lidl također je zabilježio rekordan Božić, s rastom prodaje od 12% na godišnjoj razini zahvaljujući povećanoj potražnji za vlastitom robnom markom Premium Deluxe linije. Supermarket je rekao da je povratak adventske promocije u aplikaciji za nagrađivanje doveo do trostrukog angažmana i otkupa u usporedbi s prošlom godinom.
Izvršni direktor Lidl GB Ryan McDonnell rekao je: Nevjerojatno sam ponosan na naš učinak ovog Božića u razdoblju koje je bilo najprometnije trgovinsko razdoblje u našoj povijesti. Deluxe je uspio biti izvanredan pobjednik ovog Božića s rekordnom prodajom jer smo vidjeli da kupci ne samo da su rano započeli svoje blagdanske proslave, već su i zamijenili vrhunske linije u svim kategorijama. Dok gledamo unaprijed u 2024. godinu i još veći broj posjetitelja, ostajemo neumoljivo usredotočeni na nastavak rada u onome što radimo najbolje - a to je uvijek nuditi najvišu kvalitetu na tržištu za nenadmašnu vrijednost.