Predstavnici brenda Doritos iz tvrtke PepsiCo, u suradnji s tvrtkom Empirical, predstavili su alkoholno piće s okusom čipsa Doritos.
Empirical je danska tvrtka specijalizirana za kreiranje inovativnih okusa u kategoriji alkoholnih pića.
Tvrtka je postupkom vakuumske destilacije uspjela "izvući" okus čipsa Doritos (nacho sir i kukuruz) i taj okus spojiti s alkoholom.
Doritos uvijek nastoji svojim obožavateljima donijeti neočekivana iskustva. Konstantno potičemo svoje obožavatelje da isprobavaju nove stvari i zato smatramo da je vrijeme da promijenimo kategoriju žestokih pića, jer nudimo kultni okus nacho sira u boci, poručila je Tina Mahal, viša potpredsjednica marketinga za Frito-Lay Sjeverna Amerika.
PepsiCo dodaje da je brend najbolje isprobati u koktelima, poput Margarite ili Bloody Mary.
Proizvod je dostupan u ograničenim količinama, a u prodaju kreće u siječnju 2024.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: PepsiCo