DR OETKER STUDENI
KERMAN

SAD: PepsiCo predstavio alkoholno piće s okusom čipsa Doritos

Svijet

10.01.2024

Predstavnici brenda Doritos iz tvrtke PepsiCo, u suradnji s tvrtkom Empirical, predstavili su alkoholno piće s okusom čipsa Doritos.

Empirical je danska tvrtka specijalizirana za kreiranje inovativnih okusa u kategoriji alkoholnih pića.

Tvrtka je postupkom vakuumske destilacije uspjela "izvući" okus čipsa Doritos (nacho sir i kukuruz) i taj okus spojiti s alkoholom.

Doritos uvijek nastoji svojim obožavateljima donijeti neočekivana iskustva. Konstantno potičemo svoje obožavatelje da isprobavaju nove stvari i zato smatramo da je vrijeme da promijenimo kategoriju žestokih pića, jer nudimo kultni okus nacho sira u boci, poručila je Tina Mahal, viša potpredsjednica marketinga za Frito-Lay Sjeverna Amerika.

PepsiCo dodaje da je brend najbolje isprobati u koktelima, poput Margarite ili Bloody Mary.

Proizvod je dostupan u ograničenim količinama, a u prodaju kreće u siječnju 2024.

Izvor: INB2B Media
Fotografija: PepsiCo