DR OETKER STUDENI
KERMAN

YouGov preuzima CPS GfK

Hrvatska

11.01.2024

YouGov preuzima CPS GfK, omogućavajući novi dinamičan način razumijevanja kompanija o tome što svijet misli, želi i kupuje

YouGov, tržišni lider u istraživanju javnog mišljenja, motivacije, želja i medijskih navika potrošača, preuzeo je poslovanje Consumer Panel Services od GfK SE (CPS GfK), etabliranog lidera u području analize kupovnih navika kućanstava diljem Europe. Preuzimanje se temelji na dugoročnoj strategiji rasta kompanije YouGov, a doprinosi njenom jačanju u industriji robe široke potrošnje. 

Ovom akvizicijom objedinjuje se i novi standard u podacima o ponašanju i stavovima. Kombinirana ponuda znači da će klijenti koji koriste usluge YouGov i CPS GfK moći dobiti uvid u svaki korak ponašanja kupaca – od toga što, gdje, zašto i kako kupuju.

Ugovorom se proširuje ponuda YouGov-a na europskom tržištu robe široke potrošnje i sektora maloprodaje. CPS GfK donosi sa sobom panele iz 18 europskih zemalja koji dostavljaju podatke iz više od 100.000 kućanstava i 19 milijuna kupovnih putovanja. YouGov će za postojećih 1.100 klijenata CPS GfK omogućiti pristup rastućem i ažuriranom izvoru uvida o potrošačima, kao i kontinuiranom istraživanju javnosti od 26 milijuna registriranih članova panela s 55 tržišta. 

Ulaganje kompanije YouGov u pažljivo planiran i razmotren integracijski program osigurat će neometanu tranziciju za klijente i suradnike CPS GfK i omogućiti ovim dvjema kompanijama iskorištavanje svih prednosti suradnje od prvog dana zajedničkog poslovanja.

Vrijednost ugovora procijenjena je na početnu kupovnu cijenu od 315 milijuna eura te ubrzava realizaciju dugoročne strategije kompanije YouGov u smjeru daljnjeg ulaganja u tehnologiju, proizvode i platforme, uz paralelno proširivanje svojih korisničkih panela i završavanje akvizicija koje povećavaju njezinu geografsku mogućnost, kao i mogućnost prikupljanja podataka.

Steve Hatch, predsjednik Uprave YouGov-a:

„Ovo je uzbudljiv trenutak jer želimo dobrodošlicu kompaniji CPS GfK i njezinom timu stručnjaka u YouGov-u. To je značajan korak u našoj misiji omogućavanja da se čuje glas ljudi te podržavanja organizacijama različitih sektora pri donošenju boljih odluka. Zajedno definiramo budućnost istraživanja tržišta.

YouGov i CPS GfK nadograđuju i dopunjuju snage jedni drugih te ova akvizicija rješava značajan izazov naše industrije. Objedinjavajući 60 godina iskustva CPS GfK u pružanju najkvalitetnijih podataka o ponašanju i vodećih podataka o stavovima kompanije YouGov na jednom mjestu, naši klijenti mogu u potpunosti razumjeti što svijet misli, želi i kupuje.

Zajedno ćemo ulagati i razvijati naše zajedničke sposobnosti, omogućavajući realizaciju naše vizije da postanemo vodeći dobavljač podataka o kupcima, marketingu i javnom mišljenju. S povezanim rješenjima za prikupljanje i obradu podataka, stručnim uvidima i vodećom analizom tržišta, ova kombinacija bez premca znači stvaranje veće vrijednosti za naše klijente i partnere nego ikada prije.”

Stefan Heremans, predsjednik CPS GfK: 

„Činjenica da je YuGov izvršio akviziciju kompanije GfK trenutak je koji mijenja igru za CPS GfK, naše klijente i tržište robe široke potrošnje te sektore maloprodaje širom Europe. Zajedno, CPS GfK i YouGov omogućit će klijentima razumijevanje svakog koraka kupca – što kupuju i gdje, zašto i kako kupuju, dajući uvid i u oglašavanja, lokacije i medije. Više od 60 godina CPS GfK pruža klijentima uvid u to što kupci kupuju te zašto to kupuju. S obzirom da  postajemo dio YouGov obitelji, naši klijenti mogu očekivati istu kvalitetu podataka koju su oduvijek uživali. Uzbuđeni smo što ćemo dalje produbiti naše odnose kroz kvalitetne podatke o mišljenjima, motivacijama, željama i medijskim navikama potrošača kompanije YouGov. CPS GfK i YouGov imaju mnogo toga zajedničkog – naše visokokvalitetne panele gdje milijuni ljudi dijele svoje podatke s nama, svakog sata i svakog dana, kao i naše vodeće podatke u industriji koja klijentima pruža sigurnost. Radujemo se ulaganju u naše platforme, proizvode i panele, kako bismo našim klijentima pružili sveobuhvatan pogled na put potrošača diljem regije. Uzbuđeni smo zbog ovog novog poglavlja u našoj dugoj povijesti koje stvara više vrijednosti za ljude i poduzeća širom svijeta.”