Većina korisnika pametnih telefona u Njemačkoj ima instaliranu barem jednu aplikaciju lanaca supermarketa kao što su Lidl, Rewe, Edeka i Neto, pokazalo je istraživanje digitalne udruge Bitcom, prenosi dpa.
U anketi udruge 58 posto ispitanika reklo je da aplikacije koriste jer im donose popuste, za pokazivanje digitalne kartice na blagajni za posebne pogodnosti ili za sudjelovanje u nagradnim igrama.
U reprezentativnom istraživanju sudjelovalo je 1123 korisnika interneta starijih od 16 godina.
Mogućnost online naručivanja nije uključena u sve aplikacije lanaca supermarketa, rekla je Bianka Kokott iz Bitcoma.
Međutim, objašnjava Kokott, aplikacije ne prikazuju samo ponude proizvoda. Na primjer, telefonski kupci mogu uspoređivati cijene, spremati pojedinačne kupone za popust ili stvarati popise za kupnju i podsjetnike.
Na isti način klasični, stacionarni supermarketi svojim aplikacijama mogu proširiti svoje usluge i povećati lojalnost kupaca, dodao je Kokott.
Istraživanje je također pokazalo da korisnici pametnih telefona obično imaju aplikacije iz više trgovačkih lanaca. Naime, samo 17 posto je u anketi reklo da koristi samo jednu aplikaciju. Dvije prijave ima 27 posto, a tri ili četiri 29 posto ispitanika. Preostalih 27 posto koristi pet ili više aplikacija.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Pixabay