Austrijski trgovac obilježio je 25 godina svoje robne marke Clever lansiranjem novih proizvoda i novim imidžom robne marke.
Novi dodaci asortimanu uključuju kikiriki, peciva, vafle, kao i ograničeno izdanje energetskog pića Gummibärli, priopćila je tvrtka.
Brend Clever osnovan je 1999. godine i u početku je sadržavao 40 osnovnih prehrambenih proizvoda. Clever asortiman danas uključuje više od 700 proizvoda, uključujući proizvode poput sireva, kobasica, sladoleda, ali i proizvode za njegu i kućne ljubimce.
Dobar omjer cijene i kvalitete učinio je Clever pouzdanim svakodnevnim suputnikom Austrijanaca već 25 godina. S Cleverom uvijek možete biti sigurni da kupujete po sniženoj cijeni – bez usporedbe cijena na policama. Clever proizvodi najčešće od svih austrijskih marki ne završavaju bez razloga u košaricama potrošača. Sa sviješću o robnoj marki od 97%, Clever je robna marka broj jedan u Austriji, rekao je Erich Szuchy, član uprave Bille.
Tvrtka je, osim novih proizvoda, lansirala i novi dizajn ambalaže za cijeli asortiman, kao i nagradnu igru u kojoj potrošači mogu osvojiti VW Polo kao glavnu nagradu.
Izvor: INB2B Media
Foto: Billa