Švicarski proizvođač čokolade izvijestio je o organskom rastu prodaje od 10,3% u 2023., potaknut višim cijenama proizvoda i snažnom prodajom pralina.
Ukupna prodaja tvrtke u 2023. iznosila je 5,20 milijardi švicarskih franaka (5,54 milijarde eura), malo nadmašivši prognozu analitičara od 5,18 milijardi švicarskih franaka (5,52 milijarde eura).
Iz tvrtke dodaju da je zamjena strane valute u švicarski franak negativno utjecala na prodaju od 4,4 posto.
Tijekom proteklih dvanaest mjeseci, švicarski je franak ojačao za otprilike 8% u odnosu na američki dolar i za 5% u odnosu na euro, vršeći pritisak na tvrtke poput Lindta koje izvještavaju u valuti, ali ostvaruju većinu svojih prihoda izvan Švicarske.
Proizvođač je rekao da očekuje da očekuje maržu operativne dobiti (EBIT) od oko 15,5% u 2023. godini.
Kada je riječ o 2024. godini, tvrtka sa sjedištem u Zürichu želi ostvariti organski rast prodaje od 6% do 8%, kao i povećati maržu operativne dobiti za 20-40 baznih bodova.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: amirali mirhashemian/Unsplash