Španjolski lanac supermarketa izvijestio je o rastu prodaje od 8,7% na godišnjoj razini, na 3,86 milijardi eura, u trećem kvartalu svoje financijske godine.
Prodaja prehrambenih proizvoda kompanije u trećem je tromjesečju porasla za 11,2 posto u odnosu na isto razdoblje lani, na 3,66 milijardi eura.
Trgovac je taj rast pripisao promocijama i naporima da se obuzdaju cijene, što je također dovelo do povećanja tržišnog udjela, stoji u priopćenju tvrtke.
Nastavljamo konsolidirati svoj rast značajnim povećanjem prodaje hrane i tržišnog udjela, jačajući svoju vodeću poziciju na sjeveru i zadržavajući četvrtu najveću poziciju u zemlji, rekla je Rosa Carabel, izvršna direktorica grupe.
Maloprodajna grupacija je u prvih devet mjeseci ojačala svoju prisutnost na tržištu preuređenjem 35 objekata i otvaranjem 74 supermarketa.
EBITDA je skočila za više od 26%, na 254,5 milijuna eura, s 201,56 milijuna eura u istom razdoblju prošle godine.
Izvor: INB2B Media
Foto: Eroski