DR OETKER STUDENI
KERMAN

UK: Povećana potražnja za proizvodima Waitrose vlastite robne marke

Svijet

23.01.2024

Globalna potražnja za proizvodima Waitrose vlastite robne marke porasla je za 92% tijekom proteklog desetljeća kako se moćni trgovac na malo širi, ne samo u Ujedinjenom Kraljevstvu, već i na nove teritorije.

Waitrose Limited, pod imenom Waitrose & Partners, britanski je brend supermarketa osnovan 1904. kao Waite, Rose & Taylor, kasnije skraćeno na Waitrose. Njihova prodaja proizvoda vlastite robne marke na stranim tržištima porasla je za 14 posto u odnosu na prethodnu godinu, a ove godine očekuju rast od najmanje 10 posto.

Trenutno Waitrose npr. izvozi pečeni grah na Barbados, čokoladne digestivne kekse u Singapur, maslac od kikirikija u Čile, integralne kekse na Mauricijus, Waitrose Cheddar u Hong Kong, pite od mljevenog mesa na Bliski istok itd.

Također upravljaju s 15 trgovina u Dubaiju i Abu Dhabiju u partnerstvu sa Spinneysom. Dubai Mall npr. nudi svoj izbor John Lewis proizvoda, od darova do dodataka za dom, kao i proizvoda za kuhinju i blagovaonicu. U novoj godini ovi su proizvodi dostupni i u Nakheel Mallu u Dubaiju.

James Bailey, izvršni direktor za Waitrose, rekao je: Waitrose je u procvatu diljem svijeta i imamo kupce od Antigue do Vijetnama koji su željni da se dočepaju naših proizvoda, koji su poznati po svom okusu, kvaliteti i izvrsnom porijeklu. Sada proširujemo naše međunarodno poslovanje kako bismo zadovoljili rastuću globalnu potražnju lokalnih stanovnika i britanskih iseljenika kojima nedostaje okus Waitrosea.

Waitrose je nedavno predstavio svoje proizvode hrane i pića brojnim supermarketima i distributerima, uključujući one iz Azije, Afrike, Kariba i Europe, dok žele proširiti svoj izvozni portfelj na nova i postojeća tržišta.

Trenutačno se njihov brend (Essential Waitrose, Waitrose No.1, Waitrose Duchy Organic and Free From, biljni asortiman itd.) i preko 2000 proizvoda mogu pronaći u 42 teritorija uključujući Maleziju, Čile, Jordan, Singapur, Vijetnam, Tajland i čak na devet karipskih otoka.

U 2023. Essential Waitrose nasjeckane rajčice postale su jedan od njihovih najprodavanijih proizvoda, nakon što su uspjele prodati 200.000 konzervi u inozemstvu. Prodano je više od 120.000 rola Waitrose Essential toaletnog papira.

Jared Wright, glavni izvršni direktor tvrtke Massy Stores (Barbados) Ltd rekao je: Reputacija Waitrosea odjekuje među zajednicom Bajan, ali i među iseljenicima i turistima kojima uvijek nedostaje okus doma. Naša se prodaja gotovo udvostručila u 20 godina, asortiman se povećao.

Izvor: INB2B Media

Foto: Arhiva Instorea