DR OETKER STUDENI
KERMAN

Tony Durham u Ljubljani: jednodnevna radionica o psihologiji kupaca

Regija

25.01.2024

InStore ekskluzivno najavljuje jednodnevnu radionicu Tonyja Durhama 15. veljače 2024. u Ljubljani!

O predavaču
Tony Durham jedan je od svjetski priznatih stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca. Rođen u Velikoj Britaniji, Durham je karijeru započeo davne 1982. u Procter & Gambleu, gdje je ostao 35 godina. Tijekom svog vremena u P&G-u, Durham je podučavao neke od vodećih svjetskih rukovoditelja robnih marki o tome kako promijeniti svoje poslovanje kako bi bolje odražavali potrebe kupaca i povećali profit. Posljednje desetljeće rada u ovoj tvrtki obilježio je rad na poziciji direktora SBD-a za područje Europe, Indije, Afrike i Bliskog istoka. Sljedeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvoj koncepta regionalnih "First Moment of Truth (FMOT)" centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini prikupljanjem i korištenjem najboljih praksi i relevantnog znanja o ponašanju kupaca. Ti su centri s vremenom postali mjesto gdje su tvrtke mogle testirati učinkovitost svojih ideja koristeći fizičke instalacije i virtualnu stvarnost. Danas su ovi centri prisutni diljem svijeta i predstavljaju važnu prednost za mnoge svjetske tvrtke.

Tony Durham Consulting Limited
Godine 2017. Durham je osnovao vlastitu konzultantsku tvrtku, Tony Durham Consulting Limited, s ciljem pomoći tvrtkama u razvoju strategija i povećanju prihoda korištenjem znanja koje je stekao o psihologiji kupaca. Ova konzultantska tvrtka nudi usluge obuke i podučavanja vlasnicima tvrtki i menadžerima robnih marki o psihologiji kupaca i utjecaju čimbenika kao što su dizajn pakiranja, pozicioniranje na policama i oglašavanje na prodaju i iskustvo potrošača.



Radionica je namijenjena:
• profesionalcima iz marketinga
• stručnjacima iz trade marketinga
• stručnjacima iz prodaje


CILJEVI RADIONICE

Prvi dio o psihologiji kupaca: otprilike 4 sata

Psihologija kupca koja bi objasnila kako kupci stvarno donose odluke.
Kako privući pozornost u trgovini i na internetu, kako dati razlog tome da se potakne kupnju, kao i i ponovnu kupnju te kako utjecati na odluku o kupnji sada.
Ovaj tečaj se temelji na istom sadržaju kao i tečaj koji se sada održava za marketinške stručnjake P&G-a, integriran u temeljnu obuku više od 20 vrhunskih FMCG tvrtki
Tečaj bi obuhvatio mješavinu teorija, vježbi i rasprava kroz puno primjera iz stvarnog života te objasnio kako su vrhunski brendovi i trgovci na malo iskoristili ovo znanje za poticanje prodaje i profita.
Tečaj je usmjeren na praktičnu primjenu znanja kako bi polaznici odmah mogli početi koristiti znanje za izgradnju prodaje i profita.
Na kraju tečaja ljudi će otići s razumijevanjem ključnih načela koja mogu koristiti za osvajanje kupaca i utjecati na njihovo ponašanje.
Drugi dio o prodajnim argumentima: otprilike 3 sata

Kako prepoznati prepreke pri kupnji
Kako razviti prodajne argumente
24 različite vrste prodajna argumenta
Kako razumjeti pravni rizik potraživanja i kako testirati učinkovitost potraživanja?
To bi pokrilo teoriju, a zatim pokazalo primjere tvrdnji koje danas koriste trenutni brendovi kako bi se raspravljalo o tome koji su učinkoviti i zašto.
Sudionici će upoznati prepreke, vrste zahtjeva i kako razviti učinkovite argumente.


Tečaj o psihologiji kupaca Anthonyja Durhama

Pažnju kupca najteže je privući u okruženju gdje je konkurencija ogromna, bilo da je to povezano s marketinškim materijalom, pakiranjem, POS-om ili isticanjem u trgovini ili na internetu. Da bismo bili uspješni, potrebno je razumjeti kako ljudi donose odluke o tome što će gledati, što privlači njihovu pažnju, što im drži pažnju, što pokreće prethodno naučene asocijacije na brend i kako osigurati da ukradete tu pozornost od konkurencije. Obuka o psihologiji kupca usredotočit će se na Pažnju, Razum, Odluku kako bi se dao pregled kako pridobiti kupca. To bi uključivalo kako vam razumijevanje lijenog mozga omogućuje privlačenje pozornosti, kako boja, oblik, slike, smjer pogleda i kontrast boja utječu na to hoće li vas vidjeti ili ne. Pokazat će kako mozak ignorira stvari koje su dosljedne i iste i fokusira se na razlike. Pokrivat će kako uokviriti i prezentirati informacije na način koji odgovara načinu na koji kupci obrađuju informacije, kako razumjeti što sprječava kupca da shvati zašto kupiti baš vas i kako prevladati te prepreke predstavljanjem informacija na pravi način. Također će objasniti razne načine na koje možete potaknuti kupca da sada odluči kupiti vašu marku.


CIJENA po osobi iznosi 390 EUR + PDV

 

INFORMACIJE I PRIJAVE:

Aljoša Parotat, aljosa@b2bmedia.org, +386 68 622 638

Matej Oblak, matej.oblak@instore.si, +386 41 707 957