Švicarska maloprodajna grupa izvijestila je o rastu prodaje od 5,9% na 31,9 milijardi švicarskih franaka (34,1 milijardu eura) u fiskalnoj 2023. godini, objavila je tvrtka.
Tvrtka bilježi rast u svim segmentima poslovanja, a rastu su najviše pridonijeli segmenti online maloprodaje te zdravstvenih i financijskih usluga.
Maloprodaja u Švicarskoj iznosila je 24,1 milijardu švicarskih franaka (25,8 milijardi eura), što je povećanje od 4,1% u usporedbi s prethodnom financijskom godinom. Na ostalim je tržištima internetska prodaja porasla za 10,3% na 4,1 milijardu švicarskih franaka (4,39 milijardi eura).
Iz tvrtke dodaju da su tijekom godine učvrstili tržišnu poziciju, a poslovanje supermarketa zabilježilo je rast od 3,6 posto.
Uspjeli smo značajno povećati svoj tržišni udio kada je riječ o poslovanju supermarketa. Međutim, još uvijek se suočavamo s velikim izazovima. Kako bismo svojim kupcima nastavili pružati vrhunske usluge, moramo ojačati tržišnu poziciju i dugoročno povećati profitabilnost, rekao je Mario Irminger, predsjednik Izvršnog odbora Saveza zadruga Migros.
Lanac Migrolino zabilježio je pad od 0,1% na 0,8 milijardi švicarskih franaka (0,85 milijardi eura), dok je diskontni lanac Denner ostvario godišnji rast od 4,0%, na 3,8 milijardi švicarskih franaka (4,07 milijardi eura).
Izvor: INB2B Media
Foto: Migros