Neto prodaja američkog proizvođača mesa u prvom je tromjesečju porasla 0,4% na 13,32 milijarde dolara, nadmašivši procjene analitičara od 13,27 milijardi dolara.
Ipak, tvrtka je rekla da nastavlja procjenjivati svoje poslovanje nakon što je prošle godine prodala svoj posao s peradom u Kini.
Postizanje izvrsnog rezultata u prvom tromjesečju utječe na naše razmišljanje, ali nastavljamo procjenjivati sve opcije, rekao je John R. Tyson, glavni financijski direktor Tyson Foodsa.
Ukupni prilagođeni operativni prihod pao je 9,2%, pri čemu je najveći segment tvrtke, govedina, zabilježio gubitak od 117 milijuna dolara, nakon prihoda od 129 milijuna dolara godinu ranije.
Prodaja u ovom segmentu porasla je za 6,3%, dok su cijene porasle za 10,5%. Volumen je, međutim, smanjen za 4,1%.
Segment piletine, koji je prošle godine zabilježio rekordno visoke cijene u trgovinama u SAD-u, zabilježio je pad cijena za oko 4%, dok je obujam pao za 1,5%.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Tyson Foods