Žito Lux predstavio je svoj novi vizualni identitet koji uključuje nove boje, novi logo i novi moderan dizajn.
Odluku o poboljšanju postojećeg izgleda brenda tvrtka je donijela nakon niza istraživanja o stavovima potrošača i njihovoj percepciji brenda, navodi se u priopćenju tvrtke.
Veliki je izazov napraviti promjenu, pogotovo kada radite za etablirani brend s dugom tradicijom i velikim uspjehom na tržištu. Međutim, vrijeme sa sobom nosi potrebu za promjenama. Osim niza investicija na kojima Žito Lux radi posljednjih godina u cilju poboljšanja proizvodnog procesa i kvalitete proizvoda, ove promjene je trebalo podržati modernizacijom našeg izgleda, jačanjem percepcije brenda među kupcima, posebno među mlađom populacijom, rekao je Dimitris Plakucis, generalni direktor Žito Luxa.
Iz tvrtke pojašnjavaju da su novim dizajnom željeli naglasiti simboliku dosadašnjeg vizualnog identiteta, ali i zadržati tradiciju dužu od 78 godina.
Energija kojom zrači nova ambalaža također ima za cilj istaknuti vrhunsku kvalitetu proizvoda Žito Lux kao preduvjet za stvaranje zadovoljnih i vjernih potrošača, zaključuje se u priopćenju tvrtke.
Izvor: InStore.mk
Foto: Žito Lux