How Brands Grow – for Executives, edukativni marketinški događaj u organizaciji Ehrenberg-Bass instituta, ove će se godine održati tri puta – u Singapuru, Francuskoj i SAD-u. Organizatori su najavili da su prijave otvorene, a broj mjesta ograničen.
Ovo okupljanje namijenjeno je marketing menadžerima koji vode globalne timove, vlasnicima tvrtki koji žele povećati svoju tržišnu prisutnost te ambicioznim mladim liderima. Kako stoji na službenim stranicama organizatora događaja, oni svojim sudionicima nude iskustvo koje će im pomoći u postizanju rezultata i rasta na temelju stvarnih primjera iz prakse.
Događaj će sudionicima pružiti uvid u konkretne primjere i alate za primjenu najboljih marketinških tehnika, a osmišljen je kroz niz interaktivnih radionica i dinamičnih rasprava.
Vrhunski voditelji marketinga Instituta Ehrenberg-Bass predstavit će sudionicima najsuvremenija saznanja:
- Strategije koje će (i neće) dovesti do održivog rasta brenda
- Prava vrijednost različitih marketinških taktika
- Kako implementirati znanje utemeljeno na dokazima u procese strateškog odlučivanja i planiranja te primijeniti to znanje za poboljšanje vaše organizacije
Prvi u nizu događaja održat će se u Singapuru od 22. do 25. travnja, drugi u Bordeauxu u Francuskoj od 17. do 20. lipnja, a treći od 9. do 12. rujna u SAD-u, na lokaciji koja će tek biti potvrđena.
Više o cjelokupnoj organizaciji događanja i prijavama možete vidjeti OVDJE.