Nakon uspješnog probnog razdoblja na više od 30 lokacija, trgovac će pokrenuti elektroničko prikazivanje cijena, zamjenjujući tradicionalno prikazivanje cijena u papirnatom obliku.
Procjenjuje se da će elektronički prikaz cijena uštedjeti više od 206 tona ugljika godišnje smanjenjem papira i ambalaže.
Uvođenje elektroničkih cijena također znači da će se smanjiti vrijeme koje su zaposlenici dosad provodili ručno provjeravajući i ažurirajući cijene na papiru, navode iz tvrtke.
Kao diskontu, održivost i učinkovitost ugrađeni su duboko u naš DNK. Promjena načina na koji poslujemo, bez obzira koliko velika ili mala, omogućuje nam da poboljšamo cjelokupno iskustvo za naše potrošače. U ovom konkretnom slučaju, osnažujemo naše kolege dopuštajući im da se usredotoče na zadatke koji izravno donose korist našim klijentima, ali naš prelazak na elektronički prikaz cijena je više od toga - to je još jedan korak koji poduzimamo kako bismo smanjili naš utjecaj na okoliš ograničavanje potrošnje papira i tinte, rekao je Isaac Ekpenyong, direktor prodajne organizacije za Lidl GB.
Lidl će postupno uvoditi elektronički prikaz cijena u određenim dijelovima svojih trgovina tijekom sljedećih mjeseci, a potpuno uvođenje očekuje se do kraja godine.
Podsjetimo, trgovac je nedavno pokrenuo elektroničke cjenike u Sloveniji, Srbiji, Španjolskoj i Portugalu.
Izvor: INB2B Media
Foto: esmmagazine