U tijeku je jedanaesti Marketing Summit Beograd, središnja konferencija o marketingu FMCG brendova i usluga široke potrošnje, koja se u organizaciji InStore Media održava u Sava Centru.
Konferencija pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketinške stručnjake koji sa sudionicima dijele primjere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta pa će sudionici imati priliku čuti više o svjetskim trendovima od Zenela Batagelja, partnera u kompaniji Valicon, dok će Tony Durham, ex P&G, Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa govoriti o bihevioralnoj znanosti u suvremenom FMCG marketingu.
Tijekom konferencije čut ćemo i dvije studije slučaja – prva će analizirati brend Jazak, dok će druga predstaviti brend Somersby.
Fokus ovogodišnje konferencije bit će AI, koji sve više nalazi primjenu u svijetu marketinga, o čemu će govoriti Lazar Džamić, vodeći kreativni i digitalni web strateg i Jovan Bugarčić, direktor marketinga, Imlek.
Ljubica Vukčević, voditeljica Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions, govorit će o utjecaju novih tehnologija na marketing, dok će cijelu konferenciju voditi Goran Tintor, Head of Marketing Intelligence, Direct Media United Solutions.
U više od sedam sati razmjene ideja i iskustava bit će i dvije pauze i koktel za umrežavanje, ključna komponenta svih naših konferencija.
Fotografija: InStore