Tvrtka je najavila ulaganje od 32 milijuna australskih dolara (oko 20,8 milijuna dolara) u svoju tvornicu u Smithtownu, koja proizvodi brend Milo.
Sredstva će biti iskorištena za unaprijeđenje proizvodnje i povećanje proizvodnih kapaciteta, priopćeno je iz tvrtke.
Najnovija investicija povećava Nestléovo ulaganje u tvornicu tijekom proteklog desetljeća na 80 milijuna australskih dolara (oko 52 milijuna USD).
Predani smo kontinuiranom ulaganju u poboljšanja i nadogradnje naše tvornice u Smithtownu kako bismo mogli s ponosom nastaviti proizvoditi ikonične robne marke poput Mila. Tijekom sljedeće godine uložit ćemo više od 30 milijuna dolara u lokalno gospodarstvo i otvoriti gotovo 200 novih radnih mjesta dok gradimo novu zgradu za proizvodnju Milo, rekao je James Garley, upravitelj tvornice u Smithtownu.
Nadogradnja tvornice, koja godišnje proizvodi više od 200.000 limenki proizvoda kao što su Milo i Nesquik, trebala bi biti dovršena do kraja 2024. godine.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Nestlé