Div robe široke potrošnje izvijestio je o organskom rastu prodaje od 4,2% u svojoj financijskoj godini 2023., dok je prodaja na razini cijele grupe dosegla 21,5 milijardi eura.
Ukupna prodaja grupe pala je za 3,9%, uglavnom zbog dezinvestiranja poslovnih aktivnosti u Rusiji, objavila je tvrtka.
Unatoč stalno izazovnom tržišnom okruženju, dosljedno smo napredovali u našoj strategiji rasta u 2023. i čak ubrzali njezinu provedbu. Ostvarili smo vrlo snažan organski rast prodaje i značajno poboljšali profitabilnost, rekao je Carsten Knobel, glavni izvršni direktor Henkela.
Tvrtka je izvijestila o dvoznamenkastom rastu prilagođene operativne dobiti od 10,2% na 2,6 milijardi eura, potaknut višim cijenama i mjerama za smanjenje troškova i poboljšanje učinkovitosti proizvodnje i opskrbnog lanca.
Segment Consumer Brands tvrtke ostvario je organski rast prodaje od 6,1%, na 10,6 milijardi eura, dok je jedinica Adhesive Technologies ostvarila prodaju od 10,8 milijardi eura, što je pad od 4%.
Tvrtka očekuje organski rast prodaje u rasponu od 2,0% do 4,0% za obje poslovne jedinice u 2024. godini.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Henkel