Nekad su poslovne klubove osnivali istaknuti bankari, trgovci, brodovlasnici, vlasnici tvornica… Oduvijek su privlačili poslovnu elitu i druge prominentne članove društva, a članom se moglo postati na preporuku.
I dok su tradicionalni klubovi, okupljajući pripadnike iste klase i političkog uvjerenja, vodili uglavnom homogene grupe pojedinaca, moderni klubovi imaju mnogo raznolikiji profil članstva.
Suvremeni model business klubova nije zaobišao ni Hrvatsku. Koncept koji je u Sky Officeu u Zagrebu lani ponudio Business Club 5 u prvih su godinu dana od njegova otvaranja prepoznali brojni biznismeni jer nudi na jednom mjestu sve što je modernim poslovnim ljudima potrebno za rad – dnevni najam ureda, sobe za sastanke i konferencije, zabavu, druženje, edukacije... U klubu se održava preko 10 evenata mjesečno i članovi imaju priliku družiti se u Cigar Clubu, igrati šah s poznatim sportašima i članovima diplomatskog zbora, uživati u vinskim degustacijama u modernoj Vinoteci Business Cluba 5 ili nazočiti raznim predavanjima i panelima.
Upravo jedan takav event pokrenut je u suradnji Business Cluba 5, InStore magazina i g. Drage Munjize pod nazivom FMCG forum na kojem će se jednom mjesečno održavati eventi na temu maloprodaje.
„Članom našeg kluba postaje se na preporuku, također trebate biti vlasnik tvrtke ili član poslovne zajednice te otvoreni za razmjenu poslovnih ideja i iskustava“, ističe Vandri Montabelo suosnivač i direktor Business Cluba 5. Kaže kako po uzoru na svjetske trendove business klubova žele postati ključno mjesto poslovnog umrežavanja, razmjene ideja i iskustava.