Tvrtka je izvijestila o organskom rastu prodaje od 10,8% u financijskoj godini 2023., na rekordnih 9,5 milijardi eura.
Nastavili smo izvanrednu putanju rasta iz prethodnih godina, ponovno postigavši dvoznamenkasti organski rast prodaje u teškom tržišnom okruženju. Bili smo najbrže rastuća tvrtka za ljepotu na globalnoj razini 2023. i održali smo svoje obećanje o profitabilnom rastu, rekao je Vincent Warnery, izvršni direktor Beiersdorfa.
Poslovna jedinica njemačke grupe za potrošače ostvarila je u ovom razdoblju organski rast prodaje od 12,5 posto, na 7,8 milijardi eura. U ovom segmentu tvrtka bilježi dvoznamenkasti rast u gotovo svim regijama, a najveći rast (od 25,6%) bilježi Latinska Amerika. Osim toga, brend Nivea je s organskim rastom od 16,2% prvi put u svojoj povijesti premašio 5 milijardi eura prodaje.
Proizvodi za njegu kože bilježe organski rast prodaje od 24,0%, dok segment zdravstvenih proizvoda bilježi organski rast prodaje od 4,2%.
Poslovna jedinica Tesa izvijestila je o organskom rastu prodaje od 3,2% na 1,7 milijardi eura.
Kada je riječ o 2024. godini, tvrtka očekuje organski rast prodaje u srednjim jednoznamenkastim znamenkama.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Beiersdorf