Budweiser je u suradnji s umjetnikom Peterom Blakeom lansirao posebno izdanje piva inspirirano pop artom.
Blake, najpoznatiji po dizajnu albuma Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Beatlesa, dizajnirao je limenku ograničenog izdanja koristeći pop-art elemente poput jarkih boja i leptir mašni.
Uvijek sam vjerovao u moć umjetnosti da nadiđe granice i poveže se s ljudima iz svih sfera života, stoga sam oduševljen što sam partner Budweisera. Zajedno vraćamo pop umjetnost njezinim korijenima i stavljamo je u ruke ljudima kroz ovu limenku, rekao je Blake.
Osim limitirane serije limenki, brend AB InBev je u sklopu suradnje lansirao i poseban "okvir" kako bi potrošači svoje limenke mogli izložiti u svojim domovima kao pravo umjetničko djelo.
Ponosni smo što pokrećemo ovu kultnu suradnju s legendom Sir Peterom Blakeom, koja spaja njegovu umjetničku izvrsnost i našu kultnu baštinu i omogućuje ljudima da posjeduju dio povijesti pop-arta dok uživaju u glatkom, osvježavajućem Budweiseru, rekla je Jessica McGeorge, direktorica Svjetski brendovi za Budweiser.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Budweiser