Morrisons je izvijestio o rastu prodaje od 4,6% u prvom tromjesečju 2024., što je njegov sedmi uzastopni kvartal rasta prodaje.
Tvrtka je ovaj rast pripisala "poboljšanju odnosa s kupcima", potaknutom padom pritužbi potrošača od gotovo 60% u prvom kvartalu.
Rami Baitiéh, novoimenovani izvršni direktor Morrisonsa, rekao je da je tvrtka identificirala područja u kojima se može poboljšati, poput inovacija, brzine i točnosti, dodajući da "potrošači počinju primjećivati ove napore".
Razvili smo nove planove rasta i brzo napredujemo u njihovoj provedbi. U našem franšiznom poslovanju, primjerice, stvorili smo novi tim s posebnim fokusom na privlačenje novih kupaca, gdje smo u razdoblju iza nas otvarali prosječno tri franšizne trgovine tjedno, rekao je Baitiéh, koji se tvrtki pridružio u studenom 2023.
Prodaja trgovca dosegla je 3,9 milijardi funti u tom razdoblju.
Podsjetimo, trgovac je u 2023. zabilježio rast ukupnih prihoda (bez goriva) od 2,7%, na 14,9 milijardi funti, kao i rast prodaje od 1,8%.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Morrisons