Lidl Slovenija je ususret slovenskom Danu bacanja hrane pokrenuo novu kampanju, u kojoj je osmislio novu riječ - "hranozavest" (svijest o hrani, odnosno hranosvijest).
Sprječavanje bacanja hrane važan je dio održive strategije Lidla Slovenija već dugi niz godina, u svjetlu zabrinjavajućih statistika. Optimiziranjem procesa naručivanja robe i prodajom proizvoda po sniženoj cijeni neposredno prije isteka roka trajanja, nastojimo smanjiti broj proizvoda koje je potrebno baciti, a ujedno provodimo niz aktivnosti usmjerenih na podizanje svijesti o pažljivo i razumno rukovanje hranom. Uvođenjem nove riječi želimo uspostaviti jedinstveni naziv za informiran odnos prema hrani i uravnotežen način života te naglasiti važnost promišljenog, svjesnog i održivog života, rekla je Metka Šilar Sturm, voditeljica korporativnih poslova u Lidlu Slovenija.
Kampanja pod nazivom "Zbudi svoje hrnazavest" ("Probudite svoju svijest o hrani") uključuje jumbo plakate diljem Slovenije i seriju održivih kuharskih pregača koje su dizajnirali mladi slovenski modni dizajneri.
Podsjetimo, Vlada Slovenije je prošle godine proglasila 24. travnja Danom bez bacanja hrane, na inicijativu Lidla Slovenija, Etri grupe, Ministarstva okoliša, klime i energije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i prehrane i dr. organizacije.
Prema podacima Zavoda za statistiku Republike Slovenije, prosječan stanovnik Slovenije godišnje baci oko 72 kilograma hrane. Najviše se hrane baca u kućanstvima (47%), zatim u ugostiteljstvu (37%), supermarketima (9%) i proizvodnji (7%).
Izvor: InStore.si
Foto: Lidl Slovenija